En langsigtet strategi til sikring af Affiliate & Joint Venture detaljer

Hvis du vil star datterselskaber i dit marked til dit affiliate og fremme dine produkter, nødt du virkelig til at gå ud og finde dem. Du kan helt sikkert fremme din affiliate programmet på din egen hjemmeside og få folk til at tilmelde dig, men de bedste resultater kommer når du går ud og finde din egen joint venture-partnere… og det lyder som om du allerede forstår at.

Du kan finde potentielle partnere ved at finde websteder, der:

-Har god website trafik

-Har anstændig mellemstore maillister

-Målrette dine køb publikum

Hvordan finder du disse mennesker?

-Gå til din foretrukne søgemaskine og se, hvilke websteder kommer nær toppen af din målrettede søgeord.

-Tjek deres anslået trafik ranking på Alexa.com-dette site meget groft skøn hvor populært et websted er baseret på trafik og side synspunkter. Lavere placering nummer, jo mere travlt websted. Dette er ikke en idiotsikker metode, men kan bruges som en retningslinje til at sammenligne hjemmesider på lignende markeder.

-Se hvilke websteder linker til din konkurrence. Gå til Google eller Yahoo og Skriv følgende: link:yourcompetitorsdomain.com. Bare erstatte “yourcompetitorsdomain.com” med din konkurrents faktiske domænenavn. De resultater, der viser op vil være websteder, der linker til din konkurrent. Potentielt vil du finde nogle gode steder at partner med her.

-Kontrollere DMOZ.org og Yahoo Directory for websteder i en passende kategori i dit marked.

Hvordan du nærmer dig disse mennesker?

Den fælles metode til mange website ejere er at sende en masse e-mail til at lokke webmaster med lokke af Kommissionen. Selvfølgelig, bør du gøre alt for at få et fornavn at personliggøre emailen og bruge din Autoresponder automatisk tilføje deres navn ind i din e-mail. Omfatte oplysninger, ligesom deres fornavn, deres hjemmeside URL-adresse og andre personlige detaljer, du kan medtage.

Denne metode vil få dig til de fleste partnere for den mindste mængde af tid og kræfter. Selvfølgelig, hvis der er nogle hjemmesider, som du virkelig ønsker at sige ja, skal du et mere personligt præg. Indse, at i konkurrencedygtige markeder, disse webmastere modtage sandsynligvis mange joint venture anmodninger og jeres kan sendes til papirkurven, sammen med resten.

Hvis du ønsker at blive taget alvorligt:

-Tilbyde at sende dem dit produkt gratis, så de kan gennemgå det eller bare indlevere sig hen til dem lige med det samme uden nogen forventninger. Selv om de ikke kan fremme dit produkt nu, hvis du behandler dem hjerteligt, kan de blot fremme dit produkt ned linjen.

-Vise dem, at du ved noget om deres forretning og kommentere specifikt på nogle af de projekter, de arbejder på eller nogle af deres produkter, som du har købt

-Gøre noget for dem først. Liste dem som en anbefalet ressource på din hjemmeside, etc., og fortælle dem om det.

-Afhente telefonen og udvikle et forhold. Måske kan du tilbyde at fremme hans eller hendes produkt først, i stedet for at bede om en tjeneste lige bortrejst. Være ikke i et kapløb om at få dem til at fremme dit produkt eller du kan bare brænde dine broer helt.

-Vise dem dokumenterede resultater af andre datterselskaber eller illustrere hvor godt dit websted konverterer besøgende til salg.

Samlet set er klar over, at du sandsynligvis vil få en masse af “Nos” før du kommer til “Yesses”. Ikke tage det personligt fordi folk har travlt og de kan ikke fremme hvert produkt, der kommer deres vej. Bare være åben til at udvikle relationer, som er den bedste langsigtede strategi i at finde store JV partnere.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *